Nørrebro Teaters publikumssucces baseret på Morten Münsters bestsellerbog

Et poetisk og musikalsk komedieshow om det uperfekte menneske, der sætter spot på det moderne arbejdsliv.

Vi spiser kage, selvom vi er på slankekur. Vi står i kø til black friday, men betaler med glæde vores ubrugte fitnessabonnement. Vi er forandringsparate til fællesmøder, workshops, strategidage og PowerPoint-præsentationer, men glemmer alt om missioner og visioner, så snart det er hverdag igen. Forestillingen tager fat i alle de udfordringer, der opstår, når det uperfekte menneske forventes at have den perfekte adfærd. Hvorfor er det så svært for os at følge gode argumenter, planer og sund fornuft? Hvorfor falder vi i gang på gang? Og hvad skal der til for at skabe forandring i den virkelige verden?

Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag blev set af flere end 30.000 publikummer, da den første gang spillede på Nørrebro Teater. Nu tager Folketeatret i samarbejde med Nørrebro Teater det musikalske komedieshow om Jytte og adfærdsdesign på turne.

Manuskript: Baseret på Morten Münsters bestsellerbog Jytte fra Marketing er desværre gået for i dag
Dramatisering: Anastasia Nørlund
Instruktion: Anastasia Nørlund ved Joy-Maria Frederiksen
Scenografi: Julian Toldam Juhlin
Lyddesign og musik: Markus Artved
Lys- og videodesign: Jim Falk
Koreografi: Christel Stjernebjerg og Amalie Stitz
Forlag: Gyldendal Group Agency
Medvirkende: Rikke Buch Bendtsen, Troels Malling, Niels Skovgaard Andersen,
Mathilde Lundberg og Albert Stein Ankerstjerne

Varighed: 2 timer inklusiv pause